نرم‌افزاری برای آشنایی با سیره حضرت زینب(س)
کد خبر: 3780246
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

نرم‌افزاری برای آشنایی با سیره حضرت زینب(س)

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار «عقیله»، ارائه‌دهنده آثاری در موضوع سیره حضرت زینب کبری(س) است که به همت شرکت خدمات نور رایانه سپهر، ساماندهی و تولید شده است.

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار «عقیله»، ارائه‌دهنده آثار منتشر شده از مدرسه علمیه حضرت زینب (س) مشهد مقدّس است که در موضوع عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری (س) و توسط شرکت خدمات نور رایانه سپهر تولید و عرضه شده است.

این نرم‌افزار در قالب یک کتابخانه الکترونیکی، متن کامل کتاب «حضرت زینب (س) الگوی اندیشه‌ورزی و مسئولیت‌پذیری» و مجموعه مقالات و پایان‌نامه‌های مربوط به  حضرت زینب کبری (س) را ارائه کرده است. این آثار به زبان فارسی و در موضوع زندگانی، اندیشه و سیره حضرت زینب (س) هستند.

همچنین نرم‌افزار عقیله، امکان دسترسی به ده‌ها تصویر و صوت مرتبط با ولادت و وفات حضرت زینب کبری (س) را برای کاربران فراهم کرده است. امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی، مقایسه دو متن از یک یا دو کتاب با یکدیگر به صورت همزمان، جست‌وجوی ساده و پیشرفته، متن کامل چند دوره لغتنامه، قابلیت انتقال متن به Ms-word، یادداشت‌برداری، نمایه‌گذاری، حاشیه‌نویسی، رنگی‌کردن و مانند آن برخی دیگر از قابلیت‌هایی است که این نرم‌افزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
نرم‌افزاری برای آشنایی با سیره حضرت زینب(س)

ارتباط متن و فهرست کتب با بخش‌های دیگر برنامه، نظیر نمایش، جست‌وجو، قرآن، لغتنامه یا کتابنامه و قابلیت انتقال متن انتخابی به حافظه جانبی، قابلیت ذخیره سازی و ویرایش متن انتقالی در صفحه یادداشت از دیگر قابلیت‎های این برنامه است.

انتهای پیام

 

captcha