تنومند شدن درخت انقلاب بعد از ۴۰ سال ایستادگی
کد خبر: 3780318
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

تنومند شدن درخت انقلاب بعد از ۴۰ سال ایستادگی

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج گفت: درخت انقلاب پس از چهل سال ایستادگی در برابر استکبار جهانی هم‌اکنون تنومندتر از همه دوران‌ها است.

تنومند شدن درخت انقلاب بعد از ۴۰ سال ایستادگیبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، امام جمعه موقت یاسوج، امروز، 21 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: 40 سال از عمربابرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و به کوری چشم دشمنان هم اینک به یک درخت تنومند تبدیل شده است.
وی افزود: مسئولان گفتمان انقلاب و خدمات ارزنده نظام را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به 26 دی‌ماه سالروز فرار شاه از کشور، یادآور شد: محمدرضاشاه با یک کارنامه سیاه از جنایت و خیانت علیه ملت ایران از کشور فرار کرد و از سوی دیگر بسترهای لازم برای ورود امام خمینی(ره) به کشور فراهم می‌شد و در 12 بهمن 57 امام خمینی با استقبال میلیون‌ها ایرانی وارد کشور شد.
حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، بیان کرد: انتظار می رود که متولیان امر تلاش، همت و چاره اندیشی لازم را برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهند.
وی با گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، بیان کرد: حضرت زینب(س) به همراه امام سجاد(ع) در جریان عاشورا نقش مهمی ایفا کرده و پیام نهضت کربلا را به نسل‌های آینده منتقل کردند.
امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از سخنان خویش، با اشاره به سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این اتفاق بسیار تلخ بود و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید این افراد را شناسایی کرده و احکام مقرر را اجرایی کنند.
انتهای پیام

captcha