ایران و عراق هوشیار باشند/ پای منافقان به منطقه باز نشود
کد خبر: 3780319
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

ایران و عراق هوشیار باشند/ پای منافقان به منطقه باز نشود

گروه سیاسی - امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا دوباره قصد دارد منافقان را جمع کند و کنار گوش ایرانیان لانه زنبور جدیدی برپا کند که در این شرایط ایران و عراق باید بسیار هوشیار باشند و اجازه ندهند پای منافقان به منطقه باز شود.

ایران و عراق هوشیار باشند/ پای منافقان به منطقه باز نشودبه گزارش ایکنا از خراسان‌ شمالی، ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد،امروز، 21 دی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی بود، ادامه داد: مردم ایران می خواستند دین اسلامی را به حاکمیت برسانند که با ایثارگری های فراوان به این هدف دست پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار نگران است که جای دیگری در این دنیا مانند ایران دست به کار شوند و تمدن اسلامی را پایه گذاری کند، از همین جهت است که مستکبران دچار گیجی شدند و برای هر کاری که می خواهند انجام دهند با مانع مواجه می شوند.

وی ادامه داد: آمریکا دوباره قصد دارد منافقان را جمع کند و کنار گوش ایرانیان لانه زنبور جدیدی برپا کند که در این شرایط ایران و عراق باید بسیار هوشیار باشند و اجازه ندهند پای منافقان به منطقه باز شود.

یعقوبی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قدرت و عظمت ایران روز به روز بیشتر شده و رئیس جمهور نیز از پرتاب سه ماهواره با موشک هایی که خودمان ساخته ایم خبر داده است.

وی افزود: هنوز این موشک ها را به فضا نفرستاده ایم دشمن به دست و و پا افتاده و اعلام نقض قانون می کند ولی باید بداند با این حرف ها به جایی نمی رسد.

امام جمعه بجنورد در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: باید این بانوی بزرگ و پرفضیلت الگوی همه زنان و دختران است.

انتهای پیام

captcha