مردم در دورترین نقاط نیز از خدمات نظام اسلامی بهره‌مند هستند
کد خبر: 3780342
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
سالاری:

مردم در دورترین نقاط نیز از خدمات نظام اسلامی بهره‌مند هستند

گروه اجتماعی - فرماندار شهرستان کوهبنان با بیان اینکه مردم امروز از خدمات نظام اسلامی در دورترین نقاط بهره‌مند هستند در حالی که قبل از انقلاب گروه خاصی از این خدمات بهره‌مند بودند، گفت: کمک‌های خوبی به مردم محروم از طریق کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر و خیریه‌ها با توزیع سبد کالا انجام شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از فرمانداری کوهبنان، حسین سالاری، فرماندار شهرستان کوهبنان دیروز جمعه، 21 دی گفت: شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کوهبنان با حضور ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان کمیته‌های شورا برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در چهل سال گذشته خدمات ارزشمندی انجام داده افزود: امروز انقلاب اسلامی در حال قوام و استحکام است؛ لذا بایستی خدمات ارائه شده بیشتر و بهتر برای مردم بیان شود.
فرماندار کوهبنان با بیان اینکه مردم امروز از خدمات نظام در دورترین نقاط بهره‌مند هستند در حالی که قبل از انقلاب گروه خاصی از این خدمات بهره‌مند بودند، بیان کرد: کمک‌های خوبی به مردم محروم از طریق کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر و خیریه‌ها با توزیع سبد کالا انجام شده است.
سالاری با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه حاضرند و حتی جان خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب در طبق اخلاص گذاشته و همیشه پای انقلاب و نظام بوده و هستند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر در بحث اشتغال حدود 16 میلیارد تومان اعتبارات تخصیص داده شده است.
وی از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 400 میلیارد ریال پروژه در دهه فجر امسال در شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در ایام دهه فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.
انتهای پیام

captcha