آغاز فعالیت پایگاه اینترنتی اندیشکده سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3780370
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

آغاز فعالیت پایگاه اینترنتی اندیشکده سبک زندگی اسلامی

گروه اجتماعی ـ پایگاه اینترنتی اندیشکده سبک زندگی اسلامی ایرانی خوزستان، با نام «میراث» فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت پایگاه اینترنتی اندیشکده سبک زندگی اسلامی

به گزارش ایکنا از خوزستان،  پایگاه اینترنتی اندیشکده سبک زندگی اسلامی ایرانی خوزستان، با نام «میراث» به نشانی http://www.mirras.ir فعالیت خود را آغاز کرد. محتوای این پایگاه در بخش‌های اصول سبک زندگی، تاریخ سبک زندگی، زندگی فیروزه‌ای، نردبان صعود، هنر زندگی، تولیدات و اخبار دسته بندی شده است.

گفتنی است، اندیشکده سبک زندگی اسلامی خوزستان به دنبال سخنان مقام معظم رهبری و دعوت عمومی ایشان برای جهاد فرهنگی در زمینه سبک زندگی توسط گروهی از جوانان دانشگاهی و حوزوی به مدیریت حجت الاسلام حسین عباسی‌اصل از سال 91 در اهواز شکل گرفت.

در این اندیشکده طرحی به نام 1408 طراحی و سه لایه برای رسیدن به آن طرح‌ریزی شد که شامل: تبیین طرح جامع زندگی، تدوین طرح جامع زندگی و ترویج طرح جامعه زندگی است.

از دستاوردهای اندیشکده تاکنون ارائه 40 اصل سبک زندگی اسلامی در مرحله تبیین طرح جامع زندگی بوده است. مرحله تدوین این طرح از سال 92 آغاز شد و تا سال 1400 ادامه خواهد داشت. در این مرحله 40 اصل در قالب دوره‌های سبک زندگی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

علاوه بر تدریس و ترویج اصول سبک زندگی اسلامی،  آموزش و تربیت کارشناسان و مبلغان سبک زندگی اسلامی از دیگر اهداف این اندیشکده است.

از جمله برنامه‌های اندیشکده تاکنون برگزاری دوره‌های مبانی و عمومی سبک زندگی با هدف تدریس و ترویج 40 اصل سبک زندگی، نشست‌های ماهیانه «کرسی‌های نظریه پردازی» با هدف ارائه آخرین نظریات در زمینه سبک زندگی، سلسله جلسات تاریخ سبک زندگی با هدف بررسی تاریخ رهبران الهی و رهبران شیطانی و استخراج قواعد لازم و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه‌های کشور بوده است.

انتهای پیام

captcha