فراخوان مرحله دانشگاهی سی‌ و‌ چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور در مازندران
کد خبر: 3780384
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

فراخوان مرحله دانشگاهی سی‌ و‌ چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور در مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه مازندران از فراخوان مرحله دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور در دانشگاه‌های استان مازندران خبر داد.

فراخوان مرحله دانشگاهی سی‌ و‌ چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور در مازندران

حیدر جانعلی‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به امکه مرحله دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور هفته اول اسفندماه سال جاری در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در شش بخش از قبیل؛ آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری در هفته اول اسفندماه سال جاری در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
جانعلی‌زاده اظهار کرد: در بخش آوایی دانشجویان می‌توانند در رشته‌های قرآئت، اذان، دعا، مناجات‌خوانی و تواشیح و در بخش معارف قرآنی در رشته‌های مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با احادیث اهل‌بیت(ع)، احکام و سبک زندگی شرکت کنند.
وی با ارائه این مطلب که در بخش پژوهشی دانشجویان می‌توانند در رشته‌های مقاله‌نویسی‌، بررسی و نقد کتاب و تخلیص کتاب حضور پیدا کنند، افزود: در بخش ادبی دانشجویان می‌توانند در رشته‌های شعر، داستان، فیلم‌نامه‌نویسی،  نمایش‌نامه‌نویسی آثار خود را ارسال کنند.
جانعلی‌زاده افزود: در این جشنواره دانشجویان علاقه‌مند در بخش هنری می‌توانند در رشته‌های خوشنویسی، تذهیب، فیلم کوتاه، نماهنگ، عکس، معرق و منبت و در بخش فناوری نیز تولید نرم افزار و کانال شبکه‌های مجازی شرکت کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران، گفت: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های 09114711036،09332515182 و 01135254547  تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
captcha