ثبت‌نام ۲۵۷۹ کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3780409
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

ثبت‌نام ۲۵۷۹ کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- ۲۵۷۹ کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن سال ۹۷ ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از ثبت‌نام 2579 کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال 97 خبر داد و گفت: این آزمون با همکاری و مشارکت پنج نهاد و سازمان قرآنی کشور اسفندماه برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون یاد شده در چهار گروه امتحانی حفظ قرآن کریم در قالب 12 رشته، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب دو رشته، سیره و معارف اهل‌بیت(ع) در قالب سه رشته و آزمون‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به اولویت قرار دادن حفظ جزء 30 قرآن کریم در این طرح اشاره و اظهار کرد: در این آزمون رشته حفظ جزء 30 به‌عنوان کار ویژه آزمون سال‌جاری در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که در هر یک از رشته‌های آزمون موفق به دریافت نمره قبولی شوند به آن‌ها سرانه حمایت آموزش تعلق خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دو بخش کتبی و شفاهی به ترتیب در روزهای 16 اسفند و 18 تا 24 اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، رقابت‌های گروه حفظ قرآن کریم در 12 رشته شامل حفظ جزء 30، حفظ جزء اول، حفظ 3 جزء اول قرآن، حفظ 5 جزء اول قرآن، حفظ 10 جزء اول قرآن، حفظ 15 جزء اول قرآن، حفظ 20 جزء اول قرآن، حفظ 25 جزء اول قرآن، حفظ کل قرآن و حفظ موضوعی 1 و 2 برگزار می‌شود همچنین این آزمون در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن شامل ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تدبر در قرآن، رشته سیره و معارف اهل‌بیت(ع) شامل مفاهیم نهج‌البلاغه و آزمون الکترونیک شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع)، ترجمه و مفاهیم مقدماتی و روخوانی قرآن خواهد بود.
انتهای پیام

captcha