مراعات حدود شرعی و اخلاقی در برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3780430
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان تأکید کرد:

مراعات حدود شرعی و اخلاقی در برنامه‌های دهه فجر

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری همایش مختلط دوچرخه سواری در استان زنجان ابراز نگرانی کرد و گفت: برگزاری این همایش بدعت خطرناکی است.

مراعات حدود شرعی و اخلاقی در برنامه‌های دهه فجربه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در جلسه بزرگداشت دهه فجر امسال ضمن تأکید بر مراعات حدود شرعی و اخلاقی در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: صیانت از اسلامیت نظام یکی از ارکان مهم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و باید در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه بدعت‌های خطرناکی در زنجان صورت می‌گیرد که کسی هم پاسخگوی آن نیست از جمله برگزاری همایش مختلط دوچرخه سواری آقایان و خانم‌ها در استان اهل بیتی زنجان که دل مردممتدین را به درد آورده است.
وی افزود: من به عنوان شخصیت حقیقی و هم از نظر حقوقی به متولیان کار تذکر می‌دهم که رعایت شئونات دینی و حریم محرم و نامحرم از اصول اولیه نظام اسلامی و قانون اساسی است و باید محترم شمرده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان ضمن تاکید بر هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رعایت حریم و حرمت ایام فاطمیه را یادآور شد.
انتهای پیام
captcha