برپایی نمایشگاه دستاوردهای تاریخ انقلاب در سمنان
کد خبر: 3780452
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

برپایی نمایشگاه دستاوردهای تاریخ انقلاب در سمنان

گروه اجتماعی - فرماندار سمنان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سمنان برپا می‌شود، افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام و همچنین تولیدات شهرستان سمنان از محورهای این نمایشگاه است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای تاریخ انقلاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید‌عباس دانایی، فرماندار سمنان صبح امروز، 22 دی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر سمنان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سمنان خبر داد و گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام و همچنین تولیدات شهرستان سمنان از محورهای این نمایشگاه است که توانمندی‌های تولیدی صنعتی، کشاورزی و صنایع‌دستی در نمایشگاه عرضه می‌شود.

دانایی ادامه داد: از آنجا که محور برنامه‌های دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف است، این نمایشگاه نیز به ظرفیت‌های شهرستان در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در مجموع چهار نمایشگاه ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‌شود، یادآور شد: یکی از این نمایشگاه‌ها در تاریخ ۲۵ دی‌ماه برگزار شده و دو نمایشگاه دیگر به ترتیب در هشتم بهمن‌ماه و بیست و چهارم بهمن‌ماه برگزار خواهند شد.

فرماندار سمنان متذکر شد: در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری در سالن‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود، دستاوردهای انقلاب اسلامی در سمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

captcha