نخستین اولویت مددجویان کمیته امداد تأمین مسکن آن‌هاست
کد خبر: 3780469
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲
فدایی:

نخستین اولویت مددجویان کمیته امداد تأمین مسکن آن‌هاست

گروه اجتماعی - استاندار کرمان گفت: در بازدید از خانواده‌های مددجوی کمیته امداد نخستین کار به نظر تأمین مسکن می‌رسید؛ لذا در سفر رئیس کمیته امداد به استان کرمان مطرح و تفاهمنامه تنظیم شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان دیروز شنبه، 22 دی در جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از خانواده‌های مددجوی کمیته امداد گفت: یکی از مشکلات اساسی مطرح شده در این بازدیدها مسکن بود و خانواده‌های سه یا چهار نفره کل دریافتی مستمری از کمیته امداد و یارانه را صرف اجاره خانه می‌کنند و معیشت آن‌ها با سختی همراه است.
وی افزود: در این بازدیدها نخستین کار به نظر تأمین مسکن می‌رسید؛ لذا در سفر رئیس کمیته امداد به استان کرمان مطرح و تفاهم‌نامه تنظیم شد.
فدایی با اشاره به اینکه 6 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان است، بیان کرد: تأمین 3 هزار مسکن در سه سال خیلی ناچیز است، اما حداقل کاری است که فعلا می‌توان انجام داد.
وی تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی و حمام به ویژه جنوب استان از مسائل ضروری است که در کوتاه مدت باید حل شود.
استاندار کرمان اظهار کرد: از مجموع 3 هزار واحد تفاهم شده، 2 هزار واحد در حوزه شهری و یک هزار واحد روستایی در نظر گرفته شده‌اند.
فدایی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌های قبلی در واگذاری مسکن‌های مهر فاقد متقاضی، 622 واحد اکنون در کرمان وجود دارد که می‌تواند بخشی از 2 هزار واحد شهری تلقی شوند.
وی تأکید کرد: در باقیمانده واحدهای شهری و روستایی، کمیته امداد طی یک هفته توزیع واحدها را مشخص کرده و به راه و شهرسازی و بنیاد مسکن جهت تامین زمین ارائه می‌دهد.
انتهای پیام

captcha