برگزاری مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در 14 استان
کد خبر: 3780470
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

برگزاری مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در 14 استان

گروه مسابقات ــ مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در 14 استان کشور و مرحله فینال جشنواره(فجر تلاوت) نیز طی بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران در نظر دارد تا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام‌الله دهه فجر، چهارده دوره مقدماتی و سومین فینال فجر تلاوت جشنواره تلاوت‌های مجلسی را در چهارده استان کشور برگزار کند.
مرحله مقدماتی این جشنواره در استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، گیلان، مازندران، یزد، مرکزی، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل و قم برگزار می‌شود که این استان‌ها که در فاصله زمانی ۲۵ د‌ی‌ماه تا غروب روز جمعه، ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری میزبان قاریان مجلسی‌خوان خواهند بود.
همچنین، جزئیات و زمان‌بندی اجرایی مرحله مقدماتی جشنواره در هر استان تا روز دوشنبه هفته جاری در کانال تلگرامی جشنواره و فضای شبکه‌های مجازی منتشر خواهد شد.
این دوره از جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت(ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه دارالقرآن بسیج، شهرداری تهران و دارالقرآن‌های استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
در پایان برگزاری این جشنواره و در مرحله فینال نیز به هر یک از نفرات برتر هدایایی اعطا خواهد شد. نفر اول جشنواره پنجاه میلیون ریال دریافت می‌کند. همچنین، سیزده هدیه پنج میلیون ریالی و ۲۵ کمک هدیه سفر به مشهد مقدس برای حضار در این جشنواره در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

captcha