مراسم تجلیل از حافظان و قاریان شعب تهران جامعةالقرآن در قم
کد خبر: 3780516
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

مراسم تجلیل از حافظان و قاریان شعب تهران جامعةالقرآن در قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مراسم تجلیل از حافظان و قاریان شعب تهران در ساختمان مرکزی جامعةالقرآن الکریم قم با حضور مدیر و معاون اجرایی مؤسسه برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، مراسم تجلیل از حافظان و قاریان قرآن شعب تهران در ساختمان مرکزی جامعةالقرآن الکریم قم با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر و قدسیه طباطبایی، معاون اجرایی مؤسسه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعةالقرآن در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) گفت: یک حافظ و مدرس قرآن باید همیشه در حال تعلیم و تعلم قرآن باشد و وقتی انسان به آخر قرآن می‌رسد، دوباره به اول قرآن رجوع کند و تا هنگامی زنده است به آیات نورانی کلام وحی عمل کند. مدرس قرآن نیز هیچ‌ زمانی نباید تعلیم و قرآن‌آموز تحت تعلم را رها کند. همچنین حافظ باید پس از اتمام حفظ قرآن که اولین قله است به دنبال تثبیت و تفسیر معانی قرآن برود و علوم مختلف قرآن را یاد بگیرید و در نگهداری آن کوشا باشد.
مدیر جامعة‌القرآن الکریم در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: یک حافظ و قرآن‌آموز باید تأثیرگذار باشد. حافظ با رفتار، اخلاق، خوش‌خلقی و متانت می‌تواند در دیگرافراد تأثیرگذار باشد و بهترین راه جذب مردم برای یادگیری قرآن اخلاق خوب است که در دیگران اثرگذار می‌شود.
یادآوری می‌شود، تجلیل از اساتید، حفاظ کل  و اهدای گواهینامه به حافظان دوره تخصصی شعبه رسالت، تجلیل از افراد برگزیده در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ اجزای مختلف قرآن، تجلیل از حفاظ دوره‌های تخصصی شعبه نوجوانان شعب امام حسین(ع) و امام جعفر صادق(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha