تشکیل کمیته اندیشه‌ورز در اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم
کد خبر: 3780536
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

تشکیل کمیته اندیشه‌ورز در اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ کمیته اندیشه‌ورز به منظور تشکیل حوزه‌های سازماندهی و شبکه‌سازی، ساماندهی عملیات تبلیغی و ارتباطات تعاملی در اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم تشکیل شد.

کمیته اندیشه‌ورز در تبلیغات اسلامی رباط کریم تشکیل شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کمیته اندیشه‌ورز با حضور حجج اسلام حیدری،‌ سرپرست و هدایتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم و جمعی از روحانیون و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی و صاحب‌نظران آشنا و مرتبط با مأموریت‌های سازمان به منظور تشکیل حوزه‌های سازماندهی و شبکه‌سازی، ساماندهی عملیات تبلیغی و ارتباطات تعاملی تشکیل شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام حیدری، بیان کرد: با عنایت لزوم بازنگری فرآیندها و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید مدیریت این نهاد مقدس و باتوجه به ضرورت بهره‌مندی از پیشنهادات و دیدگاه‌های مدیران و کارشناسان که در عملیاتی کردن مأموریت‌های سازمان زحمات جدی کشیده‌اند و باتوجه به ضرورت بومی‌سازی در برنامه‌ریزی‌ها و مأموریت‌های فرهنگی با در نظر گرفتن اقتضائات محلی، این کمیته با عنوان اندیشه‌ورز برگزار شد.
در این کمیته، شرکت‌کنندگان در راستای هرچه بهتر شدن برنامه‌ها و فعالیت تبلیغات اسلامی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha