گلزار شهدا ملجأ و پناه عارفان و دل‌سوختگان است
کد خبر: 3780595
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

گلزار شهدا ملجأ و پناه عارفان و دل‌سوختگان است

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: گلزار شهدا ملجأ و پناه عارفان و دل‌سوختگان است و باید همان‌طور که شایسته این عزیزان است به این امر مهم اهتمام ورزید.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در نشست کارگروه سامان‌دهی گلزار شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر در اتمام عملیات سامان‌دهی گلزار شهدا در سطح استان اظهار کرد: گلزار شهدا ملجأ و پناه عارفان و دل‌سوختگان است و باید همان‌طور که شایسته این عزیزان است به این امر مهم اهتمام ورزید.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد تصریح کرد: اولویت بنیاد در حال حاضر اتمام و سامان‌دهی گلزار یک شهیدی تا سه شهیدی است و باید با توجه به پراکندگی گسترده این گلزارها در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود تا در زمان مناسب عملیات عمرانی آن‌ها پایان یابد.
وی تأکید کرد: گلزار شهدا میراث معنوی ایران اسلامی است و باید در بحث مرمت و سامان‌دهی نهایت دقت و تلاش را به کار برد تا آیندگان نیز از برکت وجودی گلزارها به‌خوبی بهره‌مند شوند.
ابراهیمی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد شکاف بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سایر اقشار مردم، انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

انتهای پیام

captcha