تئاتر همدان با «اتود» به استقبال فجر انقلاب می‌رود
کد خبر: 3780600
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

تئاتر همدان با «اتود» به استقبال فجر انقلاب می‌رود

گروه فرهنگی - رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان خبر داد: جشنواره «اتود» در دو بخش هنرجویان و هنرمندان اجرا می‌شود و علاقمندان تا پنجم بهمن فرصت دارند برای حضور در این رویداد هنری ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا کیانوش بهروزپور رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان گفت: جشنواره «اتود» در دو بخش هنرجویان و هنرمندان اجرا می‌شود و از امروز تا پنجم بهمن متقاضیان فرصت دارند برای حضور در این رویداد هنری ثبت نام کنند.
وی گفت: شرکت در این جشنواره محدودیتی ندارد و تمام فعالان عرصه تئاتر در سراسر استان می توانند در جشنواره «اتود» شرکت کنند.
بهروزپور با بیان اینکه «اتود» فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای تازه نفس و جوان است افزود: هنرمندان بزرگی از دل اینگونه جشنواره ها بیرون آمده و تئاتر ایران را به سمت و سوی رشد برده‌اند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان خاطرنشان کرد: اجرای جشنواره به لحاظ تداخل با ایام فاطمیه و حفظ حرمت دخت گرامی نبی اکرم (ص) به 25 بهمن ماه موکول شده و جشن پایانی در این روز برگزار می شود.
وی گفت: با نظر هیات داوران در هر بخش از جشنواره «اتود» سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می شوند.
از تابستان سال گذشته تا کنون در حدود یکصد هنرجو دوران مقدماتی بازیگری را در آموزشگاه های تئاتر و سینمایی همدان سپری کرده اند.
اتود زدن یک اصطلاح بین تئاتری ها به معنی اجرای یک نقش یا ایده به طور بداهه است.
انتهای پیام

captcha