اعلام جزئیات برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در البرز
کد خبر: 3780624
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

اعلام جزئیات برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن اوقاف البرز گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم، اسفندماه سال جاری در سه گروه امتحانی برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در البرز

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در البرز، اظهارکرد: این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ۱۸ رشته برگزار خواهد شد.
این مسئول با اشاره به زمان برگزاری این آزمون، افزود: آزمون الکترونیکی در یکم و دوم اسفندماه، آزمون کتبی در ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی نیز از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآن اوقاف البرز بیان کرد: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای تمامی داوطلبان مرد و زن بدون هیچ گونه محدودیت سنی مجاز است.
وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون، تصریح کرد: آزمون رشته حفظ کل قرآن‌کریم به صورت دو مرحله‌ای کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.
این مسئول گفت: مرحله کتبی ۹ اسفندماه جاری و مرحله شفاهی برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب قبولی در آزمون کتبی شوند در بازه زمانی یک هفته از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.
اشرفی خاطرنشان کرد: تمامی امور مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir از ۱۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۵ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره قرآن اوقاف البرز با اشاره به اینکه ویرایش اطلاعات داوطلبان همزمان با ثبت نام امکان پذیر است، افزود: امکان صدور کارت ورود به جلسه از یکم تا ۹ اسفندماه جاری خواهد بود.
اشرفی با اشاره به اینکه پس از اعلام نتایج آزمون به قید قرعه جوایز نقدی به برگزیدگان آزمون اعطا خواهد شد، تصریح کرد: به تمامی شرکت‌کنندگان امتیاز بالای ۹۰ لوح تقدیری از طریق سامانه آزمون اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه به نفراتی که موفق به کسب نمرات قبولی شوند گواهینامه پایان دوره تعلق می‌گیرد، یادآور شد: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ۷۰، در آزمون شفاهی ۷۵ و در آزمون الکترونیکی ۷۰ خواهد بود.
انتهای پیام

captcha