برگزاری جشنواره «آیینه زمان» در مدارس البرز
کد خبر: 3780642
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

برگزاری جشنواره «آیینه زمان» در مدارس البرز

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: جشنواره «آینه زمان» با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سیره، سبک زندگی امام راحل(ره) در مدارس این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «آیینه زمان» در مدارس البرز

مسعود مهران‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم؛ اظهارکرد: امسال دوران ثبات، پختگی و بالندگی نظام را جشن می‌گیریم و باید جشن‌ها و مراسم‌های دهه مبارک فجر هرچه باشکوه‌تر و با حلاوت‌تر از سال‌های گذشته در مدارس برگزارشود.
وی با اشاره به تبلیغات سواستکبارجهانی، هجمه‌ها و کینه توزی آنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: چشم تمام جهانیان به این رویداد بزرگ تاریخی است و جشن‌های امسال باشکوه‌تر و افتخار آمیزتر برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز بیان کرد: مردم ما در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که هرجا بحث انقلاب، ارزش‌های دینی و خون شهدا مطرح شود همیشه در میدان بوده و دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند.
مهران‌نیا در ادامه از ابلاغ برنامه‌های دهه فجر به واحدهای اداری و آموزشی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد و یادآور شد: «جشنواره آینه زمان، زندگی سبک روح الله» با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سیره، سبک زندگی امام راحل(ره) در مدارس البرز برگزار می‌شود.
این مسئول گفت: نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، اجرای سرود همسرایان فجر در مدارس، برنامه‌ریزی برای حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که برای ایام الله دهه فجر در نظرگرفته شده است.
انتهای پیام

captcha