افتتاح فاز 3 درمانگاه خیریه ولیعصر(عج) ورامین/ خدمات رایگان در مناسبت‌ها
کد خبر: 3780669
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
همزمان با روز پرستار انجام شد؛

افتتاح فاز 3 درمانگاه خیریه ولیعصر(عج) ورامین/ خدمات رایگان در مناسبت‌ها

کانون خبرنگاران نبأ ــ فاز 3 درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) ورامین همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله سیدمرتضی محمودی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین افتتاح فاز 3 درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) ورامین در بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی، عکس کامل دندان، سنجش تراکم استخوان و ماموگرافی روز گذشته، 22 دی همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله سیدمرتضی محمودی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد.
فاز جدید این مرکز با توجه به نیاز مردم شهیدپرور شهرستان و درخواست مکرر بیماران با تجهیزات بسیار مدرن با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد و طرف قرارداد با تمام بیمه‌های درمانی و تکمیلی و پذیرش با ۱۰ درصد تخفیف نسبت به تعرفه‌های آزاد برای اقشار بی‌بضاعت است.
گفتنی است، این درمانگاه در سال ۱۳۷۴ با نظر آیت‌الله سیدمرتضی محمودی در کنار مسجد صاحب‌الزمان(عج) و ابتدا در یک زیرزمین کوچک با یک اتاق و یک پزشک عمومی شروع به کار کرد و تا امروز کار درمانی را در بنایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع زیربنا و در قالب ۴ طبقه انجام داده و در روزهای جمعه تزریقات و در برخی از مناسبت‌های خاص مانند عید غدیر خدمات خود را به طور رایگان ارائه می‌دهد.
آیت‌الله سید‌مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه ورامین در این مراسم با بیان اینکه هر کسی قدم خیری برای مردم بردارد، اجر و پاداش او نزد خدا محفوظ خواهد ماند و به عنوان باقیات و صالحات برایش ذخیره می‌شود، گفت: اقدامات خیرخواهانه بسیار ارزشمند است و البته اقدام برای کار خیر توفیق می‌خواهد که نصیب هرکسی نمی‌شود.
وی با بیان اینکه ورامین به عنوان مبدأ انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها و برهه‌های حساس تاریخی پیشتاز بوده است، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های عام‌المنفعه در این منطقه از سوی خیران احداث شده که لازم است تا این اقدامات و خط فکری ادامه‌دار باشد.
آیت‌الله محمودی با اشاره به تعرفه‌های خاص این درمانگاه برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و افراد بی‌بضاعت، ابراز کرد: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند که اگر ایثارگری آنان نبود؛ الان سرنوشت ماهم مشخص نبود، لذا لازم است تا عملکرد مسئولان مطابق شأن خانواده ایثارگران باشد.
مؤسس درمانگاه خیریه ولیعصر(عج) در پایان با تأکید بر رعایت شئونات اسلامی و مسائل شرعی در مباحث پزشکی، افزود: باعث خوشحالی است که در این ایام خجسته شاهد خدمتی بزرگ به این مردم مؤمن و انقلابی هستیم و گامی در راستای سلامت مردم برداشته می‌شود که این قطعاً منشأ خیر و برکت برای مردم دشت ورامین است.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه تعداد مراجعین به این مرکز در طول یک ماه بالغ بر ۳۳ هزار نفر است، اما پرسنل این درمانگاه دست از کار خیر بر نداشته و ماه گذشته در یک اردوی جهادی به روستای باغ‌خواص ورامین رفته و برای بیش از ۷۰ نفر کار نمونه‌گیری و آزمایش را رایگان انجام دادند.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha