همایش «پیام‌آوران عاشورایی» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3780677
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

همایش «پیام‌آوران عاشورایی» در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ـ همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س)، همایش «پیام‌آوران عاشورایی» در اردبیل برگزار شد.

همایش «پیام‌آوران عاشورایی» در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل روز گذشته، ۲۲ دی‌ماه‌ در این همایش گفت: همسران، خواهران و مادران شهدا اسوه و الگو‌های صبر و استقامت و فداکاری در جامعه به شمار می‌روند و باید الگوگیری از این قشر برای بانوان در جامعه مدنظر قرار گیرد.
وی پرستاری از جانبازان و آزادگان را از مهمترین خدمات این بانوان در کنار تربیت نسل انقلابی دانست و تصریح کرد: این خدمات زمینه‌ساز توسعه و تعالی هر چه بیشتر در کشور شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: فداکاری و استقامت این بانوان تنها به سال‌های جنگ تحمیلی ختم نمی‌شود بلکه بعد از پیروزی در این جنگ هشت ساله نیز این بانوان با پرستاری از ایثارگران و در عرصه کنونی نیز در جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.
واحد تجلیل و قدردانی از بانوان را از وظایف همگانی دانست و بیان کرد: این بانوان زینبی‌وار از جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی پرستاری کرده و در انتقال پیام عاشورایی حضرت زینب(س) نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورایی گفت: در کنار تجلیل از این بانوان فداکار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از حضرت زینب(س) از اهداف برگزاری این همایش است.
یادآور می‌شود، در گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س)، همایش «پیام‌آوران عاشورایی» در سالن ولایت حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار و در این همایش در کنار تجلیل از ۱۰ نفر از مادران، همسران و خواهران شهدا و ایثارگران از کتاب صوتی «پشت پنجره‌های انتظار» نیز رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha