پرداخت چهار هزار کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3780748
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

پرداخت چهار هزار کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، به چهار هزار و ۸۶۴ مددجوی سطح استان، کمک‌هزینه تهیه جهیزیه اعطا شد.

پرداخت چهار هزار کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان سیستان و بلوچستان

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، به چهار هزار و 864 مددجوی سطح استان، کمک‌هزینه تهیه جهیزیه اعطا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ادامه داد: مبلغ کمک‌هزینه ازدواج برای نوعروسان سه میلیون و 500 هزار تومان و برای تازه دامادها، یک میلیون و 200 هزار تومان است.
وی با اشاره به اینکه همه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای ازدواج بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.
عبادی به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های جوان اشاره کرد و افزود: این کلاس‌های آموزشی به ازدواج پایدار زوج‌ها و ترویج سبک زندگی اسلامی کمک می‌کند؛ در این کارگاه‌ها مباحثی همچون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزندپروری و اخلاق در خانواده مطرح می‌شود.

انتهای پیام

captcha