هنرواره انقلاب اسلامی در رشته کاریکاتور برگزار شد
کد خبر: 3780766
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

هنرواره انقلاب اسلامی در رشته کاریکاتور برگزار شد

گروه فرهنگی ـ هنرواره انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی نظام مقدس با حضور هنرمندان استان‌های مختلف کشور در اردبیل برگزار شد.

هنرواره انقلاب اسلامی در رشته کاریکاتور برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل‌ روز گذشته، ۲۲ دی‌ماه‌ در آئین اختتامیه هنرواره انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار کرد: هنرواره انقلاب اسلامی ـ روایت ایرانی به میزبانی استان اردبیل و در هفته‌های منتهی به ایام‌الله دهه فجر در حال برگزاری است که در هفته اول هنرمندانی از استان‌های مختلف سعی کردند نوآوری‌ها و ابتکارات خود را در دو رشته کارتون و کاریکاتور به نمایش بگذارند.
‌رجبی بیان کرد: ما در دو نوبت صبح و عصر با حضور هنرمندان تولید آثار را به شکل زنده شاهد بودیم و تلاشمان بر این بود تا در این دو روز از بین ۴۰ هنرمندی که حضور پیدا کرده بودند به ۵ اثر برتر هدایایی را تقدیم کنیم.
وی اصلی‌ترین اهداف برگزاری هنرواره انقلاب اسلامی ـ روایت ایرانی را تبیین هنرمندانه ۴۰ سال دستاورد جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تفکر تطهیر رژیم منحوس پهلوی اعلام کرد و گفت: در هفته‌های آینده و در رشته‌های مختلف این هنرواره به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد تا منتخبان در فروردین سال آینده و مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.
رجبی تصریح کرد: در هر رشته ۴۰ هنرمند برتر کشور به مدت دو روز ورکشاپ خود را در استان اردبیل برگزار کردند و در نهایت از بین این هنرمندان برگزیدگان در روز هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: بخش رقابتی این هنرواره نیز در رشته‌های عکس، موشن‌گرافی و اینفوگرافی با موضوع بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که طراحی نشان ۴۰ سالگی انقلاب نیز بخش ویژه این هنرواره است که در راستای تبیین هنر انقلاب اسلامی و دینی در گرامیداشت این ایام به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، در این هنرواره که با محوریت کاریکاتور و کارتون برگزار شد هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اصفهان، شیراز و اردبیل با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی آثار خود را به نمایش گذاشتند تا از بین این هنرمندان به ۵ ایده و اثر برتر جوایزی اهدا شود.
انتهای پیام

captcha