جشنواره «اقوام ایرانی» در سرعین برگزار می‌شود
کد خبر: 3780788
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

جشنواره «اقوام ایرانی» در سرعین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در شهرستان سرعین و در راستای برنامه‌های جشنواره ملی زمستان بیدار خبر داد.

برگزاری جشنواره «اقوام ایرانی» در سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز، ۲۳ دی‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره در راستای برنامه‌های جشنواره ملی زمستان بیدار و با هدف معرفی قابلیت‌های گردشگری، آداب و رسوم و سنن استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی به حضور استان‌های مختلف در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره در روز‌های ۲۴ لغایت ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن فدک شهر گردشگری سرعین برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی در این جشنواره خبر داد و افزود: همچنین این جشنواره با کاروان فرهنگی، ورزشی نشاط زمستانه همراه خواهد بود.
فلاحی تصریح کرد: بعد از برگزاری موفق جشنواره زمستان بیدار در خلخال، گرمی و مشکین شهر در سلسله برنامه‌های این جشنواره، شهرستان سرعین پیش بینی شده است و در ادامه برنامه‌های متنوعی در سایر شهرستان‌ها پیش بینی خواهد شد.
وی تاکید کرد: این جشنواره به شکل مردمی برگزار می‌شود و بازدید عموم از رویداد‌های آن آزاد است.
انتهای پیام

captcha