جوانگرایی و ساده‌زیستی؛ انتظار رهبری انقلاب از مدیران کشور
کد خبر: 3780803
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد؛

جوانگرایی و ساده‌زیستی؛ انتظار رهبری انقلاب از مدیران کشور

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب رویکرد جوانگرایی و ساده‌زیستی را از مدیران کشور انتظار دارند، اظهار کرد: ایشان به من فرمودند، اگر ملاحظات امنیتی مانع نمی‌شد با یک پیکان تردد می‌کردم.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، یکشنبه ۲۳ دی‌ماه، در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، رویکرد جوانگرایی را در مدیران کشور دنبال می‌کنند، اظهار کرد: به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری تبریک می‌گویم که با اعتماد مقام معظم رهبری در سنگر نماز جمعه تهران به اقامه نماز پرداختند، پس از آن روز گزارش‌های مردمی فراوانی به دست ما رسیده است که حکایت از اقبال گسترده مردم از خطبه‌های ایشان دارد.

وی افزود: جناب حاج علی اکبری با توجه به مسئولیت جدید خود، اصرار کرد تا شخص دیگری بر مدیریت امور مساجد متمرکز شود، لذا ایشان خود حجت‌الاسلام نوری‌زاده را انتخاب و معرفی کرد. رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد، شخصیتی وارسته و دلسوز است، به ایشان نیز تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مواجهه ساده و جوشیدن با مردم از ویژگی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری است، گفت: موفقیت یک امام جماعت در گروی خوش‌برخوردی با مردم و پرهیز از تجمل‌گرایی در شرایط فعلی است. چندی پیش به مسجدی برای مجلس ترحیم رفتم و مشاهده کردم که یکی از مسئولان روحانی با ماشین بسیار گران‌قیمتی به آنجا آمده بود، این‌ها پسندیده نیست. من خودم از حضرت آقا شنیدم که گفتند اگر مسائل امنیتی مانع نبود، با یک پیکان تردد می‌کردم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طمع دشمنان برای از بین‌بردن انقلاب گفت: مشکل آمریکا با ما بر سر برجام و انرژی هسته‌ای نیست، آن‌ها هر حرف بی‌پایه و اساسی را مطرح می‌کنند تا ریشه انقلاب را بزنند؛ وزیر خارجه آمریکا با بی‌شرمی می‌گوید ایران حقوق بشر را از سعودی یاد بگیرد، همه دنیا فهمید که خاشقجی چگونه به قتل رسید، آیا هیچ حیوانی با همنوع خود چنین می‌کند؟ کشوری که بر سر مردم بی‌گناه یمن بمب می‌اندازد و کودکان این کشور را می‌کشد، حقوق بشر می‌فهمد چیست؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: یک کشیش کانادایی به یک کشیش ایرانی گفته بود اگر بخواهیم اسلام را از مردم ایران بگیریم، باید عزاداری محرم را از آنان بگیریم. دشمن برای ما برنامه دارد و خطر جدی است. دنیا را یک مشت رجاله اداره می‌کنند و جز شکم و شهوت چیزی ندارند. یکی دیگر از مشکلات امروز، فضای مجازی است که یک بلا شده؛ وارد هر خانه‌ای که می‌شوی، اعضای خانواده به فضای مجازی مشغولند و معلوم نیست در آن چه می‌بینند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: خدا را شاکریم که با وجود همه تهدید‌های دشمن، رهبر ما بیدار است، قبل از اینکه حادثه‌ای پیش بیاید، تشخیص می‌دهد و از هیچکس جز خدا نمی‌ترسد. بعد از درگذشت امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری هدیه‌ای بود که به ما عنایت شد.

وی در پایان با اشاره به تقوای رهبر انقلاب و بیان اینکه کسی جرأت نمی‌کند در محضر ایشان غیبت کسی را بکند، اظهار کرد: از ائمه جماعت درخواست دارم به صورت مکرر برای سلامت و طول عمر مقام معظم رهبری دعا کنند تا این انقلاب به ظهور حضرت مهدی (عج) متصل شود.

انتهای پیام
captcha