سینما کانون ایلام چهل سال فیلم کودک را مرور می‌کند
کد خبر: 3780856
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

سینما کانون ایلام چهل سال فیلم کودک را مرور می‌کند

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: از ابتدای بهمن‌ماه تا پایان همین ماه ‌بهترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های تولید کانون در چهل سال گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام به نمایش درمی‌آید.

سینما کانون ایلام چهل سال فیلم کودک را مرور می‌کند
حبیب‌الله بخشوده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تازه‌ترین فعالیت انیمیشن‌ها و فیلم‌های کوتاه کانونی را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نمایش می‌گذارد.
وی گفت: بر اساس این گزارش در این برنامه یک ماهه کانون ایلام از اول تا پایان بهمن‌ماه فرصتی فراهم می‌کند تا بچه‌های ایلامی مهم‌ترین انیمیشن‌ها و فیلم‌های ساخت کانون که پس از انقلاب تهیه شده‌اند، را مرور کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: در این برنامه که با همکاری مجتمع فرهنگی هنری کانون ایلام تدارک دیده شده دانش‌آموزان و اعضای مراکز کانون حضور دارند و ستاد گرامیداشت و اعضای کمیته کودک ونوجوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراهی و همکاری دارند.
بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت سیار و پستی در سراسر استان برای بچه‌های ایلامی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و آموزشی ارائه می‌دهند.
انتهای پیام
captcha