تجلیل از مدیر سابق شبکه قرآن در جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج
کد خبر: 3780869
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

تجلیل از مدیر سابق شبکه قرآن در جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در بخشی از پنجاهمین جلسه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم که صبح امروز ۲۳ دی‌ماه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از محمد‌حسین محمدزاده تجلیل شد.

تجلیل از مدیر سابق شبکه قرآن در جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پنجاهمین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم امروز یکشنبه، ۲۳ دی‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان وی و دیگر اعضای این کمیسیون برگزار شد.
در بخشی از این جلسه از زحمات محمد‌حسین محمدزاده، مدیر سابق شبکه قرآن و معارف سیما و از اعضای حقوقی کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی به هنگام تجلیل با اشاره به اینکه محمد‌حسین محمدزاده، بالغ بر سی‌سال در صحنه فعالیت‌های قرآنی حضور داشته است، گفت: ایشان در طول مدت حضور در این عرصه نقش بسزایی در ارتقای رادیو و شبکه قرآن و معارف سیما داشته است.
وی با بیان اینکه محمدزاده یکی از پیگیرترین و‌ دلسوزترین عناصر برای توسعه فرهنگ قرآنی بوده است، بیان کرد: امیدواریم خدمات ایشان در عرصه فعالیت‌های قرآنی در زمان بعد از بازنشستگی نیز ادامه داشته باشد.
همچنین محمد‌حسین محمدزاده، مدیر سابق شبکه قرآن و معارف سیما در این جلسه از تدارک چنین برنامه‌ای قدردانی کرد و از توفیق یافتن برای فعالیت در عرصه‌ای که بی ارتباط به فعالیت‌های کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نیست، خبر داد.

انتهای پیام 

captcha