۱۲۰۰ مددجوی همدانی به زیارت امام مهربانی‌ها اعزام شدند
کد خبر: 3780921
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

۱۲۰۰ مددجوی همدانی به زیارت امام مهربانی‌ها اعزام شدند

گروه اجتماعی ـ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این استان در قالب ۳۰ کاروان از ابتدای امسال به زیارت امام مهربانی‌ها اعزام‌ شده‌اند.

1200 مددجوی همدانی به زیارت امام مهربانی‌هااعزام شدندبه گزارش ایکنا از همدان، علی‌اکبر مرادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه 1200 مددجو در قالب 30 کاروان در سال 97 به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده‌اند، گفت: برای هر نفر 200 هزار تومان هزینه شده است.
مرادی در ادامه با اشاره به اینکه 4 کاروان به تعداد 160 نفر از مددجویان نیز به قم و جمکران اعزام‌ شده‌اند، گفت: برای هر نفر 100 هزار تومان پرداخت‌شده است.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه اردوها 12 روزه است، گفت: مددجویان اعزام‌شده علاوه بر بیمه، بسته فرهنگی، وعده‌های غذایی، سوغات، غذای تبرک آستان قدس رضوی و روسری نیز دریافت می‌کنند.
وی همچنین به دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، مراسم مذهبی و ادعیه که برای مددجویان برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: هدف از سفرهای زیارتی آشنایی با اماکن مذهبی، بهره‌گیری از آموزش‌های متنوع و آشنایی بافرهنگ‌های مختلف ایرانی است.
‌مرادی گفت: برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای زیارتی، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده با دوره‌های متنوع برای گروه‌های مختلف، برگزاری کانون‌های تابستانی و برگزاری جشنواره‌های مختلف از برنامه‌های حوزه فرهنگی در سال جاری برای مددجویان تحت حمایت است.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان در ادامه به حضور 500 مددجو در پیاده‌روی اربعین در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: 175 میلیون تومان کمک‌هزینه پرداخت‌شده است و مددجویان بیشتر از شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، کبودرآهنگ و بهار بوده‌اند.
وی در پایان گفت: در سال گذشته نیز 240 مددجو به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.
انتهای پیام

captcha