اعضای کانون‌های مساجد، مبارزان جبهه فرهنگی انقلاب هستند
کد خبر: 3780926
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

اعضای کانون‌های مساجد، مبارزان جبهه فرهنگی انقلاب هستند

گروه فرهنگی ـ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: اعضای کانون‌های مساجد از مبارزان جبهه فرهنگی انقلاب محسوب می‌شوند که در سنگر مساجد تلاش بی‌وقفه دارند.

اعضای کانون‌های مساجد، مبارزان جبهه فرهنگی انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی‌ ظهر امروز، 23 دی‌ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن تأکید بر جایگاه نوجوانان و جوانان در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های مهم فرهنگی نظام به‌شمار رفته و اعضای این کانون‌ها را می‌توان مبارزان اصلی جبهه فرهنگی با دشمنان انقلاب معرفی کرد.
وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی به‌دلیل هم مرز بودن با 3 کشور، دروازه ورودی ایران به اروپا بوده و از این رو در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد.
‌بیگی با بیان اینکه جنگ در جبهه فرهنگی بسیار ظریف و دشوار است، تصریح کرد: یک‌هزار و 200 کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد استان مشغول به فعالیت هستند که همپای بسیج، به انجام کارهای فرهنگی می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی جز 5 استان برتر کشور از حیث تعداد کانون و فعالیت کانون‌ها است، خاطرنشان کرد: امسال در طرح اوقات فراغت نیز به عنوان استان برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارای ظرفیت‌های قوی برای انجام کارهای فرهنگی هستند، گفت: امروز کانون‌های مساجد، برنامه‌های شاخص بسیاری را در کارنامه خود دارد، ولی متاسفانه در زمینه هنری نیاز به توجه و تعامل با سازمان‌های متولی فرهنگ و هنر است تا بتواند برنامه‌های خوبی را برگزار کند.
وی تصریح کرد: نبود اتحاد بین متولیان فرهنگی و کمبود برنامه‌های مفید هنری در جامعه، باعث فقر فرهنگی می‌شود و تا زمانی که شاهد جزیره‌ای عمل کردن سازمان‌های فرهنگی و نبود هم‌افزایی و همکاری ما بین این نهاد باشیم، دشمن به ما ضربه خواهد زد.
انتهای پیام

captcha