ارسال ۹۰۰۰ عکس به سوگواره «آسمانی‌ترین زمینی»
کد خبر: 3780927
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

ارسال ۹۰۰۰ عکس به سوگواره «آسمانی‌ترین زمینی»

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۹۰۰۰ عکس به سوگواره «آسمانی‌ترین زمینی» ارسال شد که ۲۵۰۰ اثر در ۸ محور مورد داوری قرار گرفتند.

ارسال ۹۰۰۰ عکس به سوگواره «آسمانی‌ترین زمینی»به گزارش ایکنا از زنجان، فاطمه کرباسی، امروز 23 دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره سوگواره عکس موبایلی آسمانی‌ترین زمینی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین، بزرگترین گردهمایی انسانی است که به گفته دوست و دشمن حرکتی بی‌نظیر است.
وی با بیان اینکه زائران از کشورهای مختلف دنیا و حتی با ادیان مختلف در این گردهمایی مذهبی حضور می‌یابند، بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان تصمیم گرفتیم که صحنه‌های این حرکت عظیم را جاودانه کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآورشد: سوگواره عکس موبایلی آسمانی‌ترین زمینی در ۸ محور برگزار شد که شامل حضور ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین، تاثیر راهپیمایی اربعین در سلامت روانی جامعه و نقش تربیتی راهپیمایی اربعین بر محیط خانواده و فرزندان می‌شود.
وی حضور زنان و کودکان در راهپیمایی اربعین با الگوگیری از شخصیت حضرت زینب (س)، اهمیت راهپیمایی اربعین در مسیر انتظار، نماز و قیام امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین(ع) و احیای میراث معنوی با موضوعیت عاشورا را از دیگر محورهای این سوگواره برشمرد.
وی با اشاره به اینکه ۹۰۰۰ قطعه عکس به جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: ۲۵۰۰ عکس در این ۸ محور واجد شرایط شناخته شدند که در نهایت ۶۷ اثر به بخش نمایشگاهی معرفی شدند و ۱۵ اثر برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
انتهای پیام
captcha