بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ فرصتی برای خدمتگزاری به مردم ‌
کد خبر: 3780946
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ فرصتی برای خدمتگزاری به مردم ‌

گروه اجتماعی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای خدمتگزاران راستین نظام است تا گره از مشکلات مردم باز کنند و لبخند رضایت بر لبانشان بنشانند.

بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت خدمتگزاری برای مردم است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 23 دی ماه در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، گفت: شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی در وصایای خود مسئولیت آحاد جامعه در پاسداشت انقلاب اسلامی را یادآور شده‌اند لذا همگان در برابر این مسئولیت خطیر نزد خداوند، اهل بیت(ع)، امام راحل(ره) و شهدای گرانسنگ اسلام و انقلاب مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در آستانه ورود به دهه پنجم از عمر با برکت خود است، افزود: علی رغم توهم دولتمردان آمریکایی مبنی بر نابودی انقلاب اسلامی در سال ‌جاری، به فضل الهی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه روستاییان و قشر محروم جامعه را وظیفه اصلی مدیران و مسئولان دانست و اظهار کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای خدمتگزاران راستین نظام است تا گره از مشکلات مردم باز کنند و لبخند رضایت بر لبانشان بنشانند.

حجت الاسلام اشجری خواستار رسیدگی بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان به مناطق روستایی شد و عنوان کرد: بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی پرورش یافته خانواده های روستایی بودند که برای دفاع از اسلام و انقلاب راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و جان خود را در راه حفظ امنیت کشور فدا کردند.

وی با تاکید بر لزوم تسری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مراکز شهری به بخش ها و روستاها، یادآور شد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب، مساجد و بقاع متبرکه در روستاها ظرفیت خوبی برای ارائه کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صبغه مردمی برگزار می‌شود، گفت: ستادهای روستایی از هم اکنون فعالیت خود را آغاز و با تدارک برنامه‌های شاخص و محوری، زمینه حضور پررنگ مردم به ویژه روستاییان را در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنند.

حجت الاسلام اشجری با ابراز گله مندی از عدم حضور برخی از مدیران در نشست های هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: بی‌‌‌حرمتی نسبت به بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل قبول بوده و از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام

captcha