کاهش بودجه فرهنگی مناطق شهری/ اصفهان میزبان نمایشگاه صنعت سینما می‌شود
کد خبر: 3780947
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

کاهش بودجه فرهنگی مناطق شهری/ اصفهان میزبان نمایشگاه صنعت سینما می‌شود

گروه فرهنگی - رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان به کاهش بودجه فرهنگی شهرداری مناطق اشاره کرد و گفت: بودجه فرهنگی بیشتر مناطق استان به جز مناطق دو ، سه و ۱۱ در حال کم شدن است.

کاهش بودجه فرهنگی مناطق شهری/ اصفهان میزبان نمایشگاه صنعت سینما می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، فریده روشن پیش از ظهر یکشنبه در شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با زنان مشاور مناطق ۱۶ گانه، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری اظهار کرد: در این جلسه مسائل زیادی از جمله مسائل اداری زنان در ساختار شهرداری بررسی شد که متاسفانه متوجه شدیم تبعیض جنسیتی در ساختار شهرداری مانند دیگر ادارات و ارگان‌ها نهادینه شده است.
وی ادامه داد: تبعیض‌های جنسیتی در اختصاص مزایا و پاداش، تبدیل قراردادها، ارتقای شغلی، ماموریت‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت و خدمات رفاهی و تفریحی مشهود است.
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید شایسته‌ سالاری و توجه به توانایی‌ها و تخصص همه افراد بدون تبعیض مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: مدیران همه دستگاه‌ها باید به این امر توجه داشته باشند و در تدوین طرح نردبان اداری به وجود این تبعیض‌های ساختاری توجه شود.
وی افزود: از مراکز فرهنگی درخواست داریم فرهنگ سازیهای لازم را در حوزه توسعه مشارکت اعضای خانواده در منزل انجام دهند تا شاهد تقویت بنیان خانواده باشیم.
روشن با اشاره به رویدادهای فرهنگی بهمن ماه، ادامه داد: مهم‌ترین رویداد فرهنگی بهمن ماه نخستین نمایشگاه صنعت سینما است و این اتفاق در راستای دو اولویت کمیسیون فرهنگی و ورزشی مبنی بر حمایت از بخش خصوصی و رونق سینما و صنایع خلاق در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه متولیان امور در کنار بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: توانایی اصفهان در هنر سینما به بهترین نحو به نمایش گذاشته شده و در آینده شاهد رونق سینما در اصفهان و کاهش مهاجرت طبقه خلاق شهر باشیم.
وی همچنین به کاهش بودجه فرهنگی شهرداری مناطق اشاره کرد و گفت: بودجه فرهنگی بیشتر مناطق استان به جز مناطق دو، سه و ۱۱ در حال کم شدن است، اما با توجه به وجود مشکلات زیاد فرهنگی و اجتماعی باید مانع این کار شویم.

انتهای پیام 

captcha