گسترش نشاط اجتماعی سرلوحه کار مسئولان و روحانیون قرار گیرد
کد خبر: 3781013
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

گسترش نشاط اجتماعی سرلوحه کار مسئولان و روحانیون قرار گیرد

گروه سیاسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: وظیفه ما و همه روحانیون است که خدمات نظام جمهوری اسلامی را بیان و گسترش نشاط اجتماعی را سرلوحه کار قرار دهیم تا در جامعه امیدآفرینی شود.

گسترش نشاط اجتماعی سرلوحه کار مسئولان و روحانیون قرار گیردبه گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شامگاه یکشنبه، 23 دی‌ماه در نشست استاندار با علما و روحانیون معزز استان کردستان، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی هم قسم شده‌اند نگذارند چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شود این روز را باشکوه جشن می‌گیریم.
وی افزود: وظیفه ما و همه روحانیون است که خدمات نظام جمهوری اسلامی را بیان و گسترش نشاط اجتماعی را سرلوحه کار قرار دهیم تا در جامعه امیدآفرینی شود.
خوش‌اقبال با بیان اینکه ضروری است به مباحت وحدت‌آفرین بیش از پیش پرداخته شود، بیان کرد: همه باهم دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کنیم.
وی با اشاره به اینکه وحدت رمز موفقیت است، ذکر کرد: دولت باید با سرلوحه قرار دادن سخنان رهبری اختلاف‌افکنی مذهبی را برتابد.
در ادامه سیداحسن علوی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان تلاش زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند که هیچ کدام به نتیجه نرسید و انقلاب اسلامی با این شرایط روز به روز مقتدرانه‌تر در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابد.
وی عنوان کرد: در طول این چهل سال دشمنان با توطئه‌های فراوان موجب انسجام شده‌اند و در این شرایط همدلی می‌تواند بر این مشکل غلبه کند.
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نفرت؛ بدبختی و بیچارگی را به همراه دارد و مهربانی می‌توان آسیب‌ها را کاهش دهد.
وی در پایان یادآور شد: جنگ اقتصادی که دشمنان به راه انداخته‌اند برای پیشرفت نکردن انقلاب اسلامی بوده و حفظ وحدت و یگانگی تنها راه مقابله با این جنگ است.
انتهای پیام

captcha