ثبت‌نام بیش از ۴ هزار کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ
کد خبر: 3781120
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

ثبت‌نام بیش از ۴ هزار کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴ هزار کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست خبری برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم صبح امروز، 24 دی در اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه برتر این استان در کشور در زمینه ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم گفت: 4612 کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم سال 97 ثبت‌نام کردند.
وی به ثبت‌نام 36 هزار شرکت‌کننده در کشور در این آزمون اشاره کرد و افزود: سال گذشته تجربه موفقی در زمینه برگزاری مشترک این آزمون توسط اوقاف و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ سال 97 با مشارکت 4 نهاد قرآنی اسفندماه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عباسیان به آمار شرکت‌کنندگان حائز نمره قبولی در این آزمون اشاره کرد و گفت: 22963 نفر در آزمون گذشته حائز نمره قبولی شدند که 240 نفر در سطح استان تقدیر شدند.
وی افزود: ثبت‌نام در این آزمون از 10 دی آغاز شده و تا 5 بهمن ادامه دارد. این آزمون روزهای 16، 18 و 24 اسفند در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درخصوص برگزاری این آزمون و مکان‌های برگزاری آن در استان اظهار کرد: در شهرستان‌هایی که 30 شرکت‌کننده داشته باشد در همان شهرستان آزمون برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha