اصحاب رسانه نظام استکبار را درست بنویسند نه درشت
کد خبر: 3781131
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
سردار غیب‌پرور:

اصحاب رسانه نظام استکبار را درست بنویسند نه درشت

گروه جامعه ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین استمرار حیات انقلاب اسلامی را در گرو خودباوری دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه، باید نظام استکبار را درست بنویسند و تبیین کنند، نه اینکه آن را درشت بنویسند، چرا که امروز دومینوی سقوط و فروپاشی استکبار آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که امروز، 24 دی‌ماه، در محل حوزه هنری برگزار شد، با بیان اینکه ۳۲ سال پیش در چنین روزی، مرحله دوم عملیات کربلای پنج در شب شهادت حضرت زهرا(س) شکل گرفت و شلمچه بار دیگر خاستگاهی برای عروج بندگان عابد خدا شد، گفت: عملیات سختی بود و تا روز بعد از آن نیز ادامه داشت، به طوری‌که ۲۴ ساعت رزمندگان اسلام نخوابیدند و با چنگ و دندان از انقلاب و سرزمینمان دفاع کردند. سلام خدا بر امام خمینی(ره) و این رزمندگان باد.

وی ادامه داد: آن جوانان از هیبت دشمن نترسیدند و با بصیرت دینی و انقلابی با وجود تحریم‌ها، پشت امام خمینی(ره) حرکت کردند در حالی که محاصره‌ها غلیظ و تحریم‌ها فراوان بود، اما نتیجه آن پیروزی ما شد؛ لذا دوست و دشمن از دفاع جانانه جوانان این سرزمین تا قیامت به خوبی یاد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما امروز دیگر سرافکنده نیستیم و این جنگ باعث شد دیگر تحقیر نشویم و مانند قراردادهای ترکمانچای، گلستان و جنگ‌های ۱۳ ساله ایران و روس و آن چیزی که در جنگ جهانی دوم رخ داد و هرچه خواستند بر ما بستند، دیگر سرافکنده نیستیم؛ مانند اینها دیگر برای ما تکرار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دریافت ۲۰ هزار اثر و انتخاب ۹۰۰ مورد ویژه از این تعداد چیز کمی نیست، گفت: چنین حرکت‌هایی و برگزاری چنین جشنواره‌هایی مصداق بارز حرکت در خط انقلاب اسلامی است. هرکدام از این جوانان برگزیده می‌توانند همانند رزمندگان عملیات کربلای پنج باشند. البته که کار اینها سخت‌تر از رزمندگان دفاع مقدس است، چرا که اینها روز و شب باید به هوش باشند و در فضای رسانه‌ای از انقلاب دفاع کنند.

مرحله جدید دشمنی

غیب‌پرور با اشاره به اینکه امروز دشمنی نظام استکبار با جمهوری اسلامی وارد مرحله جدیدی شده است، ادامه داد: گستاخی و عریانی آن‌ها بیشتر شده است. انقلاب اسلامی یک مقطع تعیین کننده و سرنوشت‌ساز در داخل و عرصه بین‌المللی است. لذا ما براساس آموزه‌های دینی و فلسفه انقلاب به پیروزی انقلاب اسلامی شک نداریم، زیرا آینده متعلق به انقلاب اسلامی است و این انقلاب برای مستضعفینی است که ۴۰ سال است با استکبار نبرد می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز با وجود مشکلات اقتصادی و اشتغال و امثال آن از حرکت خود باز نمانده‌ایم و هیچکدام از این مشکلات ما را از حرکت در مسیر انقلاب اسلامی متوقف نخواهد کرد. امروز ما به یک اسوه و الگو برای مستضعفان عالم تبدیل شده‌ایم. بخشی از این موضوع وظیفه اصحاب رسانه است که باید ویژگی‌های این الگو را تشریح کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اصحاب رسانه، باید نظام استکبار را درست بنویسند و تبیین کنند، نه اینکه آن را درشت بنویسند، چرا که امروز دومینوی سقوط و فروپاشی استکبار آغاز شده است. آنها نه عزت و نه استقلال ما را می‌خواهند و نه حاضرند حضور قطعی ما را به رسمیت بشناسند.

غیب‌پرور با اشاره به دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: راه‌ استمرار حیات انقلاب اسلامی، خودباوری است. داشته‌های ما بسیار است و امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته، ما بد هیچکس را نخواستیم و برای همه خوبی و عزت خواستیم. همین امور باعث شد که تمامی ویژگی‌های انقلاب در نظام جمهوری اسلامی متبلور شود.

مانند خانواده رفتار کنیم

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محقق نمی‌شود مگر با تکیه بر حکومت دینی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، گفت: امروز اگر چه در بعضی‌ها از حوزه‌ها مشکل داریم اما باید مانند یک خانواده رفتار کنیم و خودزنی نکنیم و بدانیم که دشمن جدی است و به کمتر از فروپاشی جمهوری اسلامی قانع نیست. لذا باید با جدیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم و این بیان به نفع انقلاب ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: اصحاب رسانه باید حقایق را با تدبیر بیان کنند، چراکه امروز جامعه ما نیازمند امیدآفرینی است و اگر دائماً همه معایب را بیان کنیم در انتها چیزی جز بی‌انصافی نخواهد ماند در حالی‌که کشور ما ثروت معنوی بسیاری دارد که هر کسی از این ثروت استفاده کند می‌تواند در اوج باشد.

انتهای پیام

captcha