تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی در سمنان
کد خبر: 3781170
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: از پیشکسوتان و فعالان قرآنی این استان در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت تجلیل می‌شود.

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیما رجبی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 24 دی در جلسه برنامه‌ریزی هفته قرآن و عترت استان سمنان از مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی در آیین اختتامیه برنامه‌های فرهنگی هنری هفته قرآن و عترت این استان در روز بیست و نهم دی‌ماه در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه در این آیین از نفرات برتر بخش‌های مختلف برنامه‌های هفته قرآن و عترت تجلیل خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها در رشته‌های مختلف از جمله خوشنویسی، پوستر، تئاتر خیابانی، آثار مکتوب، نقاشی و ... برگزار شده است که برترین‌های آثار رسیده در این آیین تجلیل می‌شوند.

رجبی با اشاره به ارسال قریب یک هزار اثر با موضوع قرآن و عترت به دبیرخانه‌های هر بخش یادآور شد: آثار برتر نیز در نمایشگاهی که همزمان با آیین اختتامیه در مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا می‌شود ارائه خواهد شد.

به گفته وی، در این نمایشگاه آثار برتر در رشته‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان و هنرمندان قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، برنامه‌های اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان با مشارکت و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و انجمن‌ها و موسسات فرهنگی هنری این استان برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha