دانش‌آموزان خود را برای جهاد علمی آماده کنند
کد خبر: 3781186
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

دانش‌آموزان خود را برای جهاد علمی آماده کنند

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان درباره توجه به سه مقوله اساسی تحصیل، تهذیب و ورزش، افزود: دانش‌آموزان باید خود را برای یک جهاد علمی آماده کنند و با الگوگیری از شهیدان در جهت رشد و توسعه ایران اسلامی گام بردارند.

دانش‌آموزان خود را برای جهاد علمی آماده کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، محمد فروزنده، فرمانده سپاه ناحیه ابهر ظهر امروز دوشنبه، ۲۴ دی ماه در نشست روشنگری و بصیرتی مدرسه امیرکبیر ابهر بر ضرورت تداوم برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی در مدارس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت شوند، اظهار کرد: کشور و انقلاب به دانش و معرفت دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند نیاز دارد.
وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان درباره توجه به سه مقوله اساسی تحصیل، تهذیب و ورزش، افزود: دانش‌آموزان باید خود را برای یک جهاد علمی آماده کنند و با الگوگیری از شهیدان در جهت رشد و توسعه ایران اسلامی گام بردارند.
فروزنده به تحلیل وضعیت کنونی جهان و کشور پرداخت و رمز عبور از بحران‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی را وحدت و انسجام مردم و کارگزاران دانست و تصریح کرد: ما با خودباوری و استفاده بهینه از منابع موجود می‌توانیم شرایط سخت اقتصادی را پشت سر بگذاریم و تجربه گران‌سنگ جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران می‌تواند به ما در این زمینه بسیار کمک کند.
فرمانده سپاه ابهر با تاکید بر ضرورت تقویت تفکر بسیجی در دانش‌آموزان، گفت: جامعه پیشرفته به دانش‌آموزان آگاه، متعهد و خلاق نیازمند است.
این مسئول به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به معنای واقعی در شرایط سخت و جنگ هستیم که نوجوانان و جوانان بسیجی، افسران این جنگ نرم هستند که باید با بصیرت و آگاهی در این جنگ همه جانبه دشمنان را مایوس و ناامید کنید.
وی با تأکید بر لزوم احترام به قرآن و عمل به دستورات نورانی این کتاب آسمانی و ضرورت اطاعت از امامان معصوم(ع) و ولی‌فقیه و پیروی از فرامین رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی به جریان تاریخ‌ساز و مهم غدیرخم اشاره کرد و گفت: بزرگترین پیام غدیر شناخت امام و اطاعت پذیری از ولایت است و هرکسی پیام مهم و سر نوشت‌ساز غدیر خم را درک کند دیگر منحرف نشده و از مسیر درستی و راستی خارج نخواهد شد.
انتهای پیام
captcha