اعزام ۲ هزار دانش‌آموز البرزی به اردو‌های راهیان‌نور
کد خبر: 3781189
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

اعزام ۲ هزار دانش‌آموز البرزی به اردو‌های راهیان‌نور

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه البرز از اعزام دو هزار و ۱۷۹ دانش‌آموز پسر البرزی به اردو‌های راهیان نور خبرداد.

اعزام 2 هزار دانش‌آموز البرزی به اردوهای راهیان‌نوربه گزارش ایکنا از البرز، سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، 24 دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اعزام دو هزار و 179 دانش‌آموز پسر البرزی به اردوهای راهیان نور خبرداد و اظهار کرد: تاکنون هزار و ۹۱۸ نفر از دختران دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام‌شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام پسران به زودی آغاز می‌شود.
وی گفت: پخش فیلم انقلابی، کلاس‌های آموزش نظامی در سطح پایین مثل جهت‌یابی، آموزش‌های کار در شب، حضور رزمنده‌های قدیمی و مدافعان حرم برای انتقال تجارب، اجرای تئاتر در اردوگاه‌های مختلف، برپایی غرفه‌های امکانات و سوغات خوزستان ازجمله برنامه‌هایی است که در اردوی راهیان نور اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه استان البرز زمان اعزام‌ها دانش‌آموزان را تابستان و اوایل پاییز اعلام کرد و گفت: اردوی راهیان نور فرصتی است تا مردم بتوانند رشادت‌های رزمندگان را از نزدیک مشاهده کنند.
مولایی حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور را زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ است که ابعاد مختلف تربیتی آموزشی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را به همراه دارد.
مولایی با تأکید بر اینکه بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی در سنین نوجوانی و دوران دانش‌آموزی است، اظهار کرد: شهادت، ایثار و خودکفایی بخشی از درس‌های دفاع مقدس هستند که باید امروز از آن‌ها استفاده کرد. دانش آموزان باید بدانند چگونه از کشور دفاع شده است و این درس‌ها باید از طریق اردوی راهیان نور به دانش آموزان انتقال داده شود.
انتهای پیام

captcha