اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام
کد خبر: 3781210
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رحمتی خبر داد:

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام

گروه فرهنگی - معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با دبیر جشنواره فیلم فجر تفاهم‌نامه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را در ایلام امضا کرد.

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی ایلام، عبدالحسین رحمتی، معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: ١٤ فیلم از آثار راه‌یافته به جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود.
وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر مانند سال گذشته با کیفیتی بهتر و منسجم‌تر در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران می‌شود، اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که توسط خودآموز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و داروغه‌زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امضا شده است، ١٤ فیلم از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر در بازه زمانی ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه در ایلام اکران می‌شود.
وی تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اعزام هنرمندان سینما و صاحبان آثار برای حضور در مراسم افتتاحیه در صورت موافقت هنرمندان و صاحبان آثار بر عهده دبیرخانه این جشنواره خواهد بود.
رحمتی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این جشنواره در ایلام با حضور اصحاب فرهنگ و هنرمندان استان، مقامات ارشد استانی، و هنرمندان مطرح سینما در کشور، در سالن سینما فرهنگ ایلام برگزار خواهد شد.
معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد: در کنار اکران فیلم‌ها کارگاه‌های آموزش فیلم با حضور اساتید مجرب و سینماگران برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود چند کارگاه فیلم در مدت اکران فیلم‌های فجر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد با حضور علاقه‌مندان به سینما برگزار شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که کلید توسعه کشور در دست سینماست، گفت: جشنواره فیلم فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن اندیشه‌ هنرمندان است و با وجود نعمت سینما می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.
انتهای پیام
captcha