ظرفیت فضای مجازی را برای مقابله با تحریف‌های دفاع مقدس به كار گیریم
کد خبر: 3781268
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
گرامی:

ظرفیت فضای مجازی را برای مقابله با تحریف‌های دفاع مقدس به كار گیریم

گروه اجتماعی ـ مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خواستار استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با تحریف‌های وقایع دوران دفاع مقدس شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 24 دی‌ماه در نشست نقد و بررسی كتاب «آه ماهی» اثر میثم محمدی شامل خاطرات غلام دلشاد، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، فرمایشات مقام معظم رهبری را درباره آن دوران یادآور شد و گفت: معظم‌له بر دو نكته مهم تأكید كردند یكی جلوگیری از فراموشی وقایع دوران دفاع مقدس و دیگری ممانعت از تحریف آن.
وی خواستار استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با تحریف‌های وقایع دوران دفاع مقدس شد و گفت: باید مراقب تحریف‌ها باشیم و از تمام امكانات برای این كار استفاده كنیم.
گرامی با تأكید بر اینكه گفتمان‌های امام و رهبری باید محور فعالیت‌ها قرار گیرند، افزود: سی سال از دفاع مقدس می‌گذرد اما آن طور كه باید و شاید از گنجینه ایثاگران استفاده نشده است.
وی با تصریح اینكه استان فارس دارای 250 هزار ایثارگر دوران دفاع مقدس است، گفت: باید تلاش كنیم تا از ظرفیت ایثارگران برای بیان تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تألیف كتاب‌های مرتبط با آن برای نسل‌های آینده استفاده مطلوب شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به فعالیت‌هایی كه این بنیاد در راستای چاپ و انتشار كتاب‌های دفاع مقدس انجام می‌دهد، اشاره كرد و گفت: از تمام ظرفیت‌های خود برای تألیف و چاپ و انتشار این كتب استفاده می‌كنیم.
وی با بیان اینكه نگاه ما به گفتمان دفاع مقدس، راهبردی است، گفت:‌ راهبرد این است که گفتمان امام(ره) و ایثارگری مردم ایران باعث شود در مقابل استکبار بایستیم.
گرامی با تأكید بر اینكه باید درس‌های رشادت‌ها و مقاومت و ایثارگری‌های رزمندگان را به خوبی استخراج و انتقال دهیم، گفت: برای سال آینده نیز باید با نگاهی جهادی‌تر به مبحث جمع‌آوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس ورود كنیم.
انتهای پیام

captcha