نگاهی به کرسی تلاوت مؤسسه مهدیون در هفته جاری
کد خبر: 3781293
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

نگاهی به کرسی تلاوت مؤسسه مهدیون در هفته جاری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی هفته جاری شش کرسی تلاوت قرآن از سوی مؤسسه مهدیون در راستای طرح «منابر نور» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی مهدیون تهران در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری به منظور گسترش جلسات صرف تلاوت قرآن، کرسی‌های تلاوت قرآن را با عنوان طرح «منابر نور» به صورت مناسبتی و هفتگی برگزار می‌کند.
سیصد و هشتاد و نهمین کرسی تلاوت قرآن، امشب، 24 دی‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با تلاوت جواد داورزنی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد رضویه واقع در 15 متری افسریه، بین اول ودوم، کوچه 33 مسجد رضویه برپا می‌شود.
سیصدو نودمین محفل نورانی، جمعه، 28 دی‌ماه در مسجد امام رضا(ع) شهرک قدس شهر قم پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، سیصد وهشتاد و پنجمین و سیصد وهشتاد و ششمین کرسی تلاوت به طورت همزمان شنبه، 22 دی‌ماه با تلاوت احسان غفوری در مسجد لیلةالقدر تهران نو و در مسجد النبی(ص) بلوار ابوذر برپا شد. همچنین دو محفل دیگر نیز یکشنبه، 23 دی‌ماه با تلاوت احسان غفوری در مسجد علی‌ابن ابیطالب شهر مقدس قم و دیگری طی همان روز، با تلاوت مهدی اردستانی، قاری نوجوان و جوان در مسجد حضرت صدیقه کبری(س) قصر فیروزه برپا شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این مؤسسه می‌توانند به کانال این مؤسسه در پیام‌رسان سروش و همچنین اینستاگرام به نشانی mahdioon_com @ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha