بصیرت، انسان را به هدایت رهنمون می‌سازد
کد خبر: 3781360
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

بصیرت، انسان را به هدایت رهنمون می‌سازد

گروه فرهنگی - معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه لرستان دوره‌های بصیرت‌افزایی سربازان را فرصتی مغتنم برای بصیرت‌افزایی این قشر دانست و گفت: بصیرت در طول زندگی فرد را در بسیاری از دو راهی‌ها نجات می‌دهد و به راه درست رهنمون می‌سازد.

بصیرت؛ انسان را دو راهی‌ها نجات و به هدایت رهنمون می‌سازدبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن رشیدی، معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، 24 دی‌ماه در جمع سربازان مرکز آموزش شهید بهشتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار کرد: معاونت آموزش سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با استفاده از بهترین مربیان و اساتید نظامی همواره تلاش کرده است آموزش‌های مناسب و خوبی را به سربازان در دوران آموزشی ارائه دهد و خوشبختانه در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با ذکر این مطلب که دوران آموزشی برای سربازان بسیار پُراهمیت است، ادامه داد: در طول دوران خدمت و در یگان خدمتی توسط سرباز همواره اجرا می‌شود و لذا در صورتی‌که سرباز آموزش‌ها را به‌خوبی فرا گیرد با مشکلی مواجه نخواهد شد.

رشیدی با تاکید بر ضرورت توجه به دوره‌های بصیرت‌افزایی سربازان، این دوران را فرصتی مغتنم برای بصیرت‌افزایی دانست و یادآور شد: مسائل عقیدتی و بصیرت‌افزایی نیز در دوران آموزشی به سربازان ارائه می‌شود چراکه بصیرت در طول زندگی فرد را در بسیاری از دو راهی‌ها نجات می‌دهد و به راه درست رهنمون می‌سازد.
معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به یوم‌الله 9 دی اشاره و تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران در حماسه 9 دی 88 نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت بوده و گرفتار حیله دشمنان ایران و اسلام نمی‌شوند.
وی خلق حماسه 9 دی سال 88 را نمونه بارزی از بصیرت مردم برشمرد و گفت: مردم ما نشان دادند هر جا لازم باشد پشتیبان نظام و ولایت هستند و در میدان عمل این را ثابت می‌کنند.
رشیدی با ذکر این مطلب که آن‌چه باعث می‌شود ایران اسلامی همواره در برابر دشمنان به پیروزی برسد ولایت‌پذیری است، اضافه کرد: بی‌شک در شرایط کنونی نیز که دشمنان با دسیسه‌های مختلف سعی بر ایجاد فشار اقتصادی بر ملت ایران هستند با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان بار دیگر دشمن را ناامید و از مشکلات عبور کرد.
معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان همچنین به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در طول 40 سال گذشته همواره نشان داده‌اند پشتیبان نظام و رهبری هستند و بی‌شک در دهه فجر امسال نیز با حضور شکوهمند خود جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha