بقاع متبرکه لرستان؛ میزبان برنامه‌های «فجر فاطمی»
کد خبر: 3781389
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

بقاع متبرکه لرستان؛ میزبان برنامه‌های «فجر فاطمی»

گروه فرهنگی - معاون اوقاف لرستان با اشاره به اعزام ۱۵۰ مبلّغ دینی ویژه دهه فجر به بقاع متبرکه لرستان، گفت: برنامه‌های «فجر فاطمی» با محوریت سبک زندگی فاطمی و بیان دستاوردها و برکات نظام در امامزادگان استان اجرا خواهد شد.

یحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های اوقاف لرستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در اجرای برنامه‌های قرآنی با کمیته قرآنی ستاد دهه فجر لرستان متشکل‌ از ارشاد و تبلیغات و دستگاه‌های فرهنگی مشارکت دارد.

وی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، افزود: در این راستا برنامه‌های این دهه با عنوان «فجر فاطمی» در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار خواهد شد‌.

عباس‌زاده اجرای سوگواره «یاس نبوی» را از برنامه‌های ویژه اوقاف و امور خیریه لرستان به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و دهه فجر ذکر کرد و ادامه داد: همچنین به‌مناسبت گرامی‎داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، 150 مبلّغ دینی در بقاع متبرکه استان لرستان مستقر خواهند شد و برنامه‌های «فجر فاطمی» با محوریت سبک زندگی فاطمی و بیان دستاوردها و برکات نظام در امامزادگان استان اجرا خواهد شد‌.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، برپایی خیمه‌های معرفت، مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی، تجمع بانوان تحت عنوان «رهروان یاس نبوی»، برگزاری گفتمان‌های انقلابی، تبیین و تشریح اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهداف و آرمان‌های انقلاب و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در دهه فجر فاطمی است.
انتهای پیام

captcha