اردوی جهادی کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود
کد خبر: 3781395
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

اردوی جهادی کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری اردوی جهادی کانون قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد و گفت: این اردو در راستای محرومیت‌زدایی از استان در تعطیلات بین دو ترم برگزار می‌شود.

اردوی جهادی کانون قرآن دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شودحسین مختاری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری اردوی جهادی کانون قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد و گفت: این اردو در تعطیلات بین دو ترم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این اردو در راستای محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم همدان برگزار می‌شود، بیان کرد: این اردو به صورت یک هفته از 30 دی‌ماه آغاز می‌شود و امکان حضور برای 10 دانشجوی جهادی فراهم شده است.
مختاری با اشاره به اینکه این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان و تیم هلال احمر برگزار می‌شود، یادآور شد: در این دوره از اردوی جهادی خدمت‌رسانی به صورت تعمیر یک منزل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد در روستای جمشیدآباد لالجین در نظر گرفته شده است. هم‌چنین یک کاروان روستایی هلال احمر با یک پزشک مخصوص برای ارائه خدمات پزشکی به اهالی این روستا در این اردو حضور می‌یابند.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه آخرین اردوی جهادی این کانون در ایام نوروز سال جاری انجام شد، اظهار کرد: در این اردو که در سرپل ذهاب و مناطق زلزله‌زده برگزار شد بازسازی دو منزل مسکونی در دستور کار قرار داشت توسط یک گروه 8 نفره از دانشجویان انجام شد.
وی افزود: فضاسازی به صورت نقاشی‌های دیواری نیز توسط این گروه جهادی در سرپل ذهاب صورت گرفت.
مختاری اظهار کرد: دانشجویان علاقه مند، جهت شرکت در این امر پسندیده می‌توانند با شماره 09396163364 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha