برگزاری جشنواره «حمایت از کالای ایرانی» در زنجان
کد خبر: 3781399
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

برگزاری جشنواره «حمایت از کالای ایرانی» در زنجان

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «حمایت از کالای ایرانی» در زنجانمحمود عباسی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی به میزبانی استان یزد و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور با همکاری کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان در قالب رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: جشنواره حمایت از کالای ایرانی در قالب فیلم، نمایشنامه‌نویسی، تولید پادکست، خوشنویسی نستعلیق، عکاسی، نقاشی خط، نقاشی، پوستر، شعر و داستان کودک و نوجوان برای فرهنگیان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: سرود همگانی، فیلم، نمایش خیابانی، تولید پادکست، خوشنویسی نستعلیق، عکاسی، نقاشی، شعر و داستان کودک و نوجوان برای شرکت دانش‌آموزان در این حشنواره در نظر گرفته شده است.
این مسئول با اشاره به طرح فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی تحت عنوان طرح «ایران‌یار»، تصریح کرد: طرح مذکور با همکاری سپاه استان و در مدارس متوسطه دوره اول و دوم در سه عنوان برگزار می‌شود که موضوع بازدید دانش‌آموزان متوسطه از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان یکی از آن‌ها است.
وی یادآور شد: برگزاری مراسم سخنرانی با دعوت از مدیران افراد خوش‌نام و موفق واحدهای تولیدی و مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های سرود، روزنامه دیواری، عکس و عکس‌نوشته و شعر و دل‌نوشته از دیگر عناوین طرح ایران‌یار است که در پایان از 40 اثر برگزیده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام
captcha