بصیرت و دشمن‌شناسی؛ نیاز جامعه امروز
کد خبر: 3781410
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

بصیرت و دشمن‌شناسی؛ نیاز جامعه امروز

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه نیاز جامعه امروز بصیرت و دشمن‌شناسی است، گفت: با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های آمریکا خنثی می‌شود.

بصیرت و دشمن‌شناسی؛ نیاز جامعه امروز

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی یعقوبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر شب گذشته 24 دی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه نیاز جامعه امروز بصیرت و دشمن‌‌شناسی است، گفت: با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های آمریکا خنثی می‌شود و مانند گذشته ملت ایران پیروز خواهند شد.

به گفته وی، تهدید‌های آمریکا علیه ایران تنها فشار روانی و رسانه‌ای است زیرا آمریکا از گذشته تا امروز به‌دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده است اما هیچگاه موفق نبوده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمن‌شناسی از مهم‌ترین درس‌های مکتب حضرت زینب کبری‌(س) بود، اظهار کرد: باید با تأسی از مکتب ائمه اطهار(ع) مراقب توطئه‌های دشمنان بود و با بصیرت کامل توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر با اشاره به ضرورت افزایش بصیرت جامعه یادآور شد: دشمن از طرق مختلف و اجرای طرح‌های گوناگون قصد توسعه نظام سلطه در دنیا را دارد؛ از این رو ضروری است تا با دشمن‌شناسی و همچنین بصیرت مانع از نفوذ دشمن شد و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: دشمن از طریق سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از نظام قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد  که در این راستا دشمن امروز قصد دارد تا مردم را از نظام ناامید کرده و آنان را از صحنه دور کند.

انتهای پیام

captcha