ارامنه جزو اقشار ممتاز جامعه به‌شمار می‌روند
کد خبر: 3781459
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

ارامنه جزو اقشار ممتاز جامعه به‌شمار می‌روند

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از نقش سازنده و تعالی فکری هموطنان مسیحی در راستای توسعه و پیشرفت استان، گفت: همه شهروندان ارمنی تبریز از لحاظ حرفه‌ای و اخلاقی، کارنامه بسیار درخشانی دارند و جزو اقشار ممتاز جامعه به‌شمار می‌روند.

ارامنه جزو اقشار ممتاز جامعه به شمار می‌روند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در دیدار اسقف اعظم و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان با وی، گفت: حضور ارزشمند جامعه ارامنه در شهر تبریز، مدیون مدیریت شورای خلیفه‌گری و راهبری اسقف اعظم است.

وی با قدردانی از نقش سازنده و تعالی فکری هموطنان مسیحی در راستای توسعه و پیشرفت استان، اظهار کرد: همه شهروندان ارمنی تبریز از لحاظ حرفه‌ای و اخلاقی، کارنامه بسیار درخشانی دارند و جزو اقشار ممتاز جامعه به‌شمار می‌روند.

پورمحمدی با بیان اینکه دولت و استانداری متعلق به همه شهروندان و هموطنان است، افزود: تمام مسائل و مشکلات جامعه ارامنه را در حد امکانات و اختیارات پیگیری می‌کنیم تا ارتباط و صمیمیت بین هموطنان بیش از گذشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضرت عیسی(ع) برای ما مسلمانان هم به اندازه مسیحیان قابل احترام است، بیان کرد: گفت: هدایت و اصلاح جامعه، هدف مشترک همه ادیان الهی است و امروز پیروان انبیا باید برای برون‌رفت جهان از وضعیت متلاطم کنونی، یکپارچه و متحد باشند.

گریگوری چیفت‌چیان اسقف اعظم خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان هم در این دیدار با قدردانی از ابراز محبت استاندار آذربایجان‌شرقی به جامعه ارامنه، گفت: ارامنه در طول تاریخ به‌عنوان شهروندان ایرانی همواره متعهد و وفادار به جامعه خود بوده‌اند و امروز هم آماده‌اند تمام امکانات خود را به نفع جامعه به کار گیرند.

وی با اشاره به حمایت‌های مسئولان استان و شهر تبریز از جامعه ارامنه، گفت: فعالیت‌های روزمره جامعه ارامنه بدون هیچ مشکل خاصی در جریان است؛ البته ما هم مانند سایر هموطنان خود مشکلاتی داریم که باید دست به دست هم دهیم و برای حل مشکلات و اعتلای کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام

captcha