چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3781462
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران خوزستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار می شود.

چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران

سهام طرفی‌حردانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات نیمه اول بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره ثبت‌نام این دوره از مسابقات قرآن اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد:علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات تا پایان دی‌ماه فرصت دارند از طریق پایگاه اینترنتی http://javan-varzesh-qoran.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته طرفی‌حردانی، این مسابقات در رشته قرائت تحقیق، حفظ 1 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ کل در بخش شفاهی و فهم زبان قرآن در بخش کتبی در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. ورزشکاران در دو رده سنی بالای 15 سال و کمتر از 15 سال، جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان نیز در رده سنی 15 تا 29 سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

به گفته معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، نفرات برتر این رقابت، به مرحله کشوری این مسابقات که نیمه اول اسفندماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

انتهای پیام

captcha