برگزاری جلسه شورای برنامه و بودجه نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3781477
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

برگزاری جلسه شورای برنامه و بودجه نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای برنامه و بودجه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته 24 دی‌ماه با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای برنامه و بودجه نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای برنامه و بودجه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته، ٢٤ دی‌ماه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، محمدعلی خواجه‌پیری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، ابوالقاسم ایرجی، محمدمهدی عزیززاده، امیر اشراقی، محمدرضا پورمعین، ولی یاراحمدی، محمدهادی امین ناجی و ... برگزار شد.
در این جلسه آئین‌نامه داخلی شورای برنامه و بودجه، روندنمای تصویب برنامه و بودجه، روندنمای تصویب طرح‌ها و قالب ارائه طرح‌ها مورد بحث و بررسی و تبادل نظر حاضران قرار گرفت.
یادآوری می‌شود، شورای برنامه و بودجه تلفیقی از وظایف و ماموریت‌های شورای برنامه‌ریزی و کمیته قراردادهای نمایشگاه پیشین را برعهده دارد که با هدف بهره‌وری، پایش و تصویب طرح‌ها و اختصاص بودجه به هر طرح تشکیل شده است.

انتهای پیام 

captcha