همایش «شعر فاطمی» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3781480
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

همایش «شعر فاطمی» در ملایر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری همایش «شعر ادبی فاطمی» همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

همایش «شعر فاطمی» در ملایر برگزار می‌شودحجت‌الاسلام طالب ترکاشوند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با ایام‌الله دهه فجر چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.
وی از برگزاری همایش «شعر ادبی فاطمی» در شهرستان خبر داد و افزود: این همایش 9 بهمن‌ماه در سالن اداره ارشاد ملایر برگزار خواهد شد، در این مراسم از 15 شاعر فقید شهرستان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
ترکاشوند با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود 250 نفر در این همایش حضور داشته باشند، اضافه کرد: رونمایی از کتاب یکی از شعرای فقید شهرستان از دیگر برنامه‌های این همایش است.
سرپرست اداره ارشاد ملایر گفت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است. گفتنی است در این نمایشگاه 50 تابلو از آثار هنرمندان ملایری با موضوع دهه فجر، ایام فاطمیه، قرآن و عترت در سالن اداره ارشاد شهرستان به نمایش درخواهد آمد.
وی ابراز کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه خوشنویسی، کارگاه خوشنویسی نیز برگزار خواهد شد، گفتنی است همزمان با این ایام، نمایشگاه عکس انقلاب با نمایش 80 تابلو عکس نیز در محل سالن اداره ارشاد دایر خواهد بود.
حجت‌الاسلام ترکاشوند با بیان اینکه 70 کانون فرهنگی و هنری در سطح استان فعال است، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 کانون ویژه برنامه فجر فاطمی را برگزار خواهد کرد.
سرپرست اداره ارشاد ملایر اظهار کرد: در سطح شهرستان 5 انجمن ادبی و 1 انجمن خوشنویسی فعال است که همزمان با ایام الله دهه فجر همایش عصر شعر انقلاب را برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha