‌«عماد» لوح افتخار جشنواره عمار را از آن خود کرد/ تقدیر از ۷ اکران‌کننده برتر ‌نهاوند
کد خبر: 3781503
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

‌«عماد» لوح افتخار جشنواره عمار را از آن خود کرد/ تقدیر از ۷ اکران‌کننده برتر ‌نهاوند

گروه فرهنگی ـ رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند اظهار کرد: در اختتامیه نهمین جشنواره فیلم عمار در نهاوند از ۷ اکران‌کننده برتر فیلم‌های جشنواره تقدیر شد.

مستند «عماد» لوح افتخار جشنواره عمار را از آن خود کرد/ تقدیر از 7 اکران کننده برتر جشنواره عمار در نهاونداکرم حیدری، رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ایمان گودرزی کارگردان جوان بسیجی نهاوند لوح افتخار نهمین جشنواره مردمی عمار را کسب کرد.
وی با بیان اینکه گودرزی یکی از کارگردان‌های مستندساز نهاوندی است که تاکنون بیش از ۳۰ اثر از وی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده است، افزود: این کارگردان جوان با اثر «عماد» در بخش «مستند بیداری اسلامی و جهانی» توانست لوح افتخار این دور از جشنواره را از آن خود کند.
حیدری اضافه کرد: گودرزی در نهمین جشنواره فیلم‌های مردمی عمار با اثری به نام عماد که در مورد زندگی و شخصیت شهید بزرگ حزب‌الله لبنان عماد مغنیه و فرزندش است توانست نظر هیات داوران را جلب کند و لوح افتخار را کسب کند.
رابط جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار کرد: در اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار نهاوند همدان با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» 40 فیلم در نهاوند به نمایش درآمد.
وی بیان کرد: روز گذشته در اختتامیه نهمین جشنواره فیلم عمار در نهاوند، از 3 مجاهد انقلاب اسلامی شهرستان که حضور پرنگی در دوران انقلاب اسلامی داشتند تقدیر به عمل آمد، همچنین تقدیر از 7 اکران کننده برتر فیلم‌های جشنواره و 2 گروه جهادگر اقتصادی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha