رادیو فارس، رادیوی برتر كشور شد
کد خبر: 3781535
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

رادیو فارس، رادیوی برتر كشور شد

گروه اجتماعی ـ معاون صدای مركز فارس گفت: رادیو فارس در ارزیابی فصلی پاییز به‌عنوان رادیوی برتر کشور معرفی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، یاسر جمالی، معاون صدای مركز فارس امروز، 25 دی‌ماه گفت: بر اساس رتبه‌بندی شبکه‌های استانی صدای مراکز، رادیو فارس با کسب نمره 93 و 77 صدم در مقایسه با مراکز 33 گانه استانی، رتبه اول را کسب کرد.
وی با بیان اینكه این ارزیابی‌ها فصلی و سه ماهه انجام می‌گیرد، افزود:‌ الگوهای ارزیابی 14 مورد است از جمله میانگین امتیاز برنامه‌ها، تعداد عوامل موفق، برنامه‌های موفق، کیفیت کنداکتور، رادیو نما، حضور در جشنواره‌ها، کم و کیف برگزاری جلسات طرح و برنامه و غیره.
معاون صدای مرکز فارس با تصریح اینكه همچنین نظر مخاطبان نیز یکی از الگوهای مهم در این ارزیابی‌هاست،‌ گفت: هر فصل مسئولان نظرسنجی سازمان به طور میدانی براساس استانداردهای علمی میزان مخاطب و رضایت‌مندی رادیو را سنجش می‌کنند.
جمالی افزود: میزان شنونده رادیو فارس در پائیز 97، 34 درصد بود که برنامه‌های صبحگاهی سلام کاکو با 65 درصد و پسین دلگشا با 63 درصد مخاطب، بیشترین شنونده را به خود اختصاص دادند.
معاون صدای مرکز فارس یادآور شد: برای کسب رضایت مخاطب در رادیوی محلی فارس قدم‌های خوبی برداشته شده است که ایجاد کنداکتور چابک و خوش ریتم، راه‌اندازی برنامه‌های پرمخاطب و حذف برنامه‌های کلیشه‌ای و طولانی، تمرکز بر روی برنامه‌های بومی و محلی و توجه ویژه به شهرستان‌ها، تولید برنامه‌های با نشاط طنز، تفریحی، تولید به روز و تمرکز بر نیاز مخاطب در انتخاب موضوعات از جمله تلاش‌های معاونت صداست که به‌طور جد دنبال می‌شود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی رفبعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۲
0
0
خوب برنامه رادیویی ساختین حیف که در برنامه های تلویزون نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۵
0
0
این آمار قابل اعتماد نیست
چون نظر مردم لحاظ نشده
خودشان، خودشان را تایید کردند
captcha